Maaaat.

TjaBBa.

Håller på att laga mig själv en riktigt god middag. Kycklingfilét med basilika och tomatfraiche och tagliatelle. Mmm. Gott gott. Ska strax sticka till jobbet. Är inte så glad över att jag har blivit av med min plats på jobbet då en av dom heltidsanställda flyttade från sin plats till min istället. Anledningen till att jag hade min plats just där var att jag skulle vara nära mina teamleaders och mina kollegor som sitter på samma linje för att kunna fråga om hjälp när jag behövde det. Men nu måste jag sitta långt ifrån alla dom iställlet. SÅ surt då jag verkligen gillade alla jag satt med vid det bordet. Så bra stämning men det är väl bara att börja om då...

Varit ledig från skolan idag. Skönt. Men har pluggat matte istället. Eftersom jag suger på matte så har jag ett omprov kvar som ska göras i morgon. Andreas kommer ikväll och ska plugga med mig. Hoppas att det sätter sig ordentligt.

Nu ska jag äta min goda mat som står och fräser på spisen.

Puss hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0