Det bästa jag vet

... är att sitta och leta ny musik. Men bara om det går bra. Vissa dagar hittar man inte ett skit. Men som idag, skulle bara sätta på lite städmusik och har hittat flera nya sköna låtar och potentiella artister. Så gött. Hittade även en gammal låt som jag hade glömt bort som gått på repeat nu på morgonen med The Notwist. Intresseklubben antecknar.

Man längtar ju inte lite till sommaren och diverse festivaler. Första får väl bli Popadelica i huskvarna folkets park. Hoppas snön hinner smälta tills dess. Ang. snön så är det ju ganska sjukt att södra sverige blir helt lamslaget av snön. Hur ofta hör vi om snökaos längre upp i landet? Nej just det, Aldrig.

Nu ska jag städa.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Städa,städa på en freda,det tycker jag är bra...tralalalala...Nej städa är tråkigt men nödvändigt ibland.



Kram mamma

2010-02-21 @ 20:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0