Aldrig mer...

...MATTE!

Sååå skönt. Idag gjorde jag min omtenta i matte och klarade äntligen av skiten. Herregud. Vilken lättnad.
Nu ska jag ALDRIG mera i hela mitt liv läsa matte igen. Jag l o v a r.

Idag är det ännu en lååång dag i skolan. 8-21 ungefär. Flash-föreläsningar *2 och sedan flash-plugg och Hi-life möte vid 17, spexövning efter det. Stress!

Men skönt att ha något att göra. Har ju insett att man måste börja göra storkok för sådana här dagar så att man slipper leva på mackor. Så i morgon blir det till att ställa sig framför spisen och dra ihop ett gäng matlådor.

Fy, vad trött jag är. Behöver energi. Men blev så himlans glad över matten! Wooho.

Hejdåhejdå.

P.S Jag har inte något batteri på mobilen om någon försöker nå mig, prova ikväll när jag är hemma igen. D.S

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS Å HURRA! Du är lika bra på matte som jag, när det gäller siffror är jag inte att räkna med. Annars är jag nog en rätt bra matte åt Molle!



Kram

mamma

2010-02-02 @ 20:00:51
Postat av: Pappa

Bra jobbat Fia......!!!!!!!!

2010-02-03 @ 07:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0