the best

Tja tja!

Sitter och lyssnar på The National, troligen ett av världens bästa band enligt mig. Underbart!
Har haft en av mina bästa dagar på länge. Ångar inte för fem öre att jag jobbade på kåren igår trots feber och halsont. Nej, för det var en riktigt händelserik kväll med både roliga kommentarer, folk som blev utslängda och kul stämning med Hi-life.

Idag fick jag en hockeybiljett av min snälla bror och pappa, brorsan hade redan en biljett och pappa kunde inte gå så då fick jag äran! 2 hockeymatcher på mindre än en vecka, vilke lyx! Har ju inte hänt innan. Hoppas dom tar hem det nudå! Spännande!

En annan kul grej som gjorde min dag, var att jag fick ett telefonnr på kaffemuggen av kaffekillen jag beställde av. Haha. Det händer ju inte heller allt för ofta och jag beundrar folk som vågar göra sånt. Tyvärr är jag nog för feg för att ringa tillbaka. Haha. Men en kul grej!

Beviset!

Och nedanför grymmaste låten!




Nu ska jag fixa till mig lite sen cykla iväg till Kinnarps.

See you.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Akta dig för kaffemuggar inte att lita på!!!

2010-04-08 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0