Nya spotify

I like it. För en musiknörd som mig är det helt fantastiskt att få ha tillgång till sina vänners spotifylistor.
MEN, jag tycker att det på ett sätt börjat gå helt över styr som man säger i Norrbaggeland. Nu för tiden så får du veta ALLT om en människa genom ett klick. Nu även din musiksmak. Inget är heligt längre. Lite tråkigt. Lite spännande men ändå. Snart vet man allt om varandra även om man aldrig haft en vettig konversation.




Jaja, nu ska jag slöa vidare i soffan. Idag har jag gjort en labb i typsnitt, kerning och skapande av typsnitt. Det var väl kul. Skulle kolla nya Beck på datorn. Somnade 3 gånger så jag gav upp. Ska nog försöka med en komedi nu. Sen blir det sköna sängen! Fotolabb i morrn och lite valborgsfirande. Det e la gött med vår!

godnatt och puss!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Skrämmande egentligen. Folk vet mer om Mig än vad man själv gör av alla sidor bloggar å grejer som finns. Jag tror inte jag gillar denna utvecklingen. Det går för snabbt känns det som.



Hoppas du mår bra. Vi får boka in en dag nu som

vi ses. De va alldeles för länge sen och bestämmer vi inte en dag så går veckorna. När kan du?



Puss puss

2010-04-30 @ 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0