kreativitet

Kreativiteten på kvällskvisten blir alltid stor när det gäller mig. Speciellt in på småtimmarna när man borde ha sovit för längesedan. Precis då får jag alltid lust att starta nya projekt. Som nu. Sitter och illustrerar lite grejer som kan vara bra att ha i portfolion. Snyggt blir det också. Får visa när det är färdigt.

I morgon bär det av till fotomässan i göteborg. Har hört att det ska bli riktigt fint väder också så det blir väl att ta på sig glajjerna och glida runt lite favoritstaden. Älskar göteborg. Varför pluggar jag inte där istället?

En annan grej. Dom har ändrat vårat program till hösten. Vi kommer nu att få välja på 2 spår. Antingen programmering eller grafisk design. Bra för dom som vet exakt. Men jag vill ju lite av båda... skit skit. Men ja det blir nog bra ändå. Känner mig nog mer åt grafiska ändå...

Nähäpp. Dags att slumra till lite efterfestmusik, a la jack penate.

häj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0