godnatt

Har varit effektiv idag. Labb, check. Sittningsbiljett, check. Sälja biljetter, check. Hårfärgning, check. Storhandlat, check. Städat köket, check. Värsta effektiva ju! Synd bara jag missade Zumban med Hi Life :(.

I morgon är det en mycket rolig dag. Tyvärr missar jag nog första föreläsningen men sen har jag två till och efter det projektmöte. Sen blir det SITTNING!!! Så taggad!  Har inte varit gäst på en sittning sedan insparken så det ska bli väldigt kul att bara vara där och slippa jobba! Måste även fixa det sista med mitt hår i morgon med.. blonda slingor. Idag såg jag ut som en kyckling i skolan. Kuuul. Haha. Fixar det i morrn.

Nu ska ja krypa ner i mina fluffiga nya lakan och drömma om fina saker.
Godnatt everybodyallihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0