Glad Påsk

Långfredag.

Förr, årets tråkigaste dag. Nu, ingen bryr sig speciellt mycket känns det som.
Jag sitter och väntar på min bror som är på Elmia Custom MotorShow.
Sen ska vi åka hem till Mamma och Pappa och fira lite Påsk. Ska bli najs. Tar med mig träningskläderna med så att det blir lite tränat med. Snart Beach ju!

Den här veckan har varit ganska händelserik med dodgeballturnering tillsammans med Sunshinegirlz och Emelie på besök. Har fortfarande svinont i benen efter dodgeballen. Bra träning det där! Haha.





Här är jag nu i alla påskfin i ny(gamla) örhängen aldrig använda hittade dom i mitt flyttlass på vinden.

Nu ska jag kolla lite på Håkans Bar medans jag väntar på brorsan. Ååh vad jag längtar tillbaka till Thailand nu.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är väl Thailand mot Grimmeryd?



Glad Påsk!

2010-04-03 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0