Design my ass off...

Sitter och designar en affisch. En allsångsaffisch med sommartema. Så kul! Blir riktigt nice.
Min klipptid blev inställd idag. För andra gången i rad av samma salong. Nu har jag beställt ny till nästa vecka istället.


Som ni ser. Jag behöver det. Så här ser det ut när man vaknar, fluff åt alla håll. Haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen bär det av mot a6 ska kolla in Ikea och lite andra trevliga butiker, håller på att pimpa min lägenhet. Det kommer bli såå fint! Kör bara.

Det bästa med den här dagen är ändå att HV leder finalserien och att det kanske blir Guld i morgon. Tänka sig.

Hejdåhejdå.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja HååååVeeee! Du är söt trots att det inte blev någon klippning.



Kram mamma,ses imorgon!

2010-04-24 @ 00:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0