update

Ett tag sedan man skrev här jaa..

Har börjat med otroligt roliga grejor i skolan. Eftersom jag och Photoshop aldrig har varit bästa polare så kommer nu min fantastiska kompis Illustrator nu in och gör mina dagar mycket roligare :)

Okej alltså här är ett litet smakporv på det jag håller på med nu..färgerna ska jämnas ut i ansiktet så att det blir mer ton-i-ton och håret ska fixas och så ska gitarren på plats också! Vi får bara använda platta ytor, inga streck och inga övertoningar eller transparenta ytor..så det är ett litet meeeck.



Annars så har jag ju varit både på Hårdrockskväll och 40 års fest sedan jag skrev sist. Bilder från bägge tillfällena kommer så fort jag har laddat in dom på datorn. Igår var det tacokväll och film på Schemat, ikväll blir det matteplugg och mera illustrator och så ska jag hinna med och träna också. Har gått med på en liten vadslagning om att inte äta godis eller chips på en månad. Och jag SKA vinna! Kan bli spännande...

Nu måste jag återgå till mitt spännande arbete här på skärmen.. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ninni

2009-09-28 @ 17:46:24
Postat av: Ninni

Åh va fint :) det är ju jag hihi. Jag vet precis vilket kort det är. Duktig du är. Puss

2009-09-28 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0