Tralala lilla molntuss

Någon som vet en samlingssida där man kan kolla vilka band som kommer till Jönnet?
Vill se, Bob Hund men allra helst Ane Brun som också kommer hit snart... vet bara inte helt när. Probleeeeem.

Högskolan, ja jag säger då det. Än så länge är det ganska soft, mycket uppgifter men fixar man dom med en gång så är det ganska lugnt. Annars är studentlivet väldigt kul än så länge. Massa nya vänner och trevliga studentfester.

I morgon är jag ledig, igen! Känns som om man är ledig hela tiden. Dags att skaffa sig ett extrajobb snart kanske annars kommer jag väl få dampryck deluxe. Men det blir nog värre när tentorna närmar sig.

Är lite krasslig, insparksförkylningen har nått även mig. Eller är det Svinis? Den som lever får se är ju ett uttryck som passar in ganska bra här tycker jag.

NU, ut och gå en snabb sväng sen blir det sooftisshh.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm det där med dammråttor stämmer nog,du kanske till och med har tre..... Kram mamma

2009-09-07 @ 21:43:27
Postat av: Anonym

kolla: sverigesjerusalem.com

2009-09-08 @ 12:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0