Release me

Äntligen Onsdag!

Onsdagar är lätt veckans bästa dag när man är student. Den kommer mitt i veckan och gör ett fint litet avbrott från studierna. Ok, vi går ju i skolan idag med men alla är så taggade inför kåren att dagen brukar gå väldigt fort. Ikväll är det Hi-life mingel, har fortfarande inte bestämt mig helt om jag orkar engagera mig i Hi-life ännu, men man kan ju söka för att se om man kommer med i alla fall. Hi-life är ett utskott i tekniska högskolan som står för alla events, inspark, sittningar etc... Sen efter minglet så spelar The Attic på kåren, det kan ju bli en riktig show. Kul,kul,kul.

Har varit otroligt effektiv idag, hunnit plugga matte, dammsugit, diskat, bokat tvätt-tid och lagat mig själv en god frukost. Hoppas det blir fler sådana här effektiva dagar framöver...! Nu ska bara cykeln fixas också, något röthuvud som har cyklat på den med låset på så låset har trasslat in sig i hela navet jajajaj, det ska väl ordna sig hoppas jag!

Om 2 dagar har jag omtenta i matte, men jag tror att det sitter nu. Jag hoppas det. Ska plugga lite mer nu.

Höres.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej å hå räkna på!!!

2009-09-30 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0