Plugghäst.

Nu har jag varit duktig och pluggat hela eftermiddagen, både photoshop och matte.
Det blev ju bra tillslut gjorde en filmaffisch baserad på filmen Big Fish.


Men stör mig på att träden inte ville smälta in bättre mot bakgrunden men orkade inte pilla mer med det idag. Trött på det nu. Nu är det dags att koncentrera sig på mattetentan som är på Torsdag.

Annars då? Jorå, toppenhelg igen med filmkväll, konsert på kulturhuset och en snabbvisit på bongo med...! En kanoners helg alltså. I morgon blir det skola och sedan hem till mina päron måste ju inspektera den nya båten.

Lateeeeerrr...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg affisch men var är fisken? Tänk på att namn på dagar inte skrivs med stor bokstav om de inte inleder en mening...! Språkpolisen.



Kram mamma

2009-09-20 @ 20:26:41
Postat av: Pappa

Päron........????????

2009-09-20 @ 21:26:05
Postat av: Pappa

Jättefint jobb Fia.

2009-09-20 @ 21:27:20
Postat av: Ninni

Träden smälter in fin fint :)

Nu ska jag sova. Blev ju väckt av en viss herre i natt klockan halv 5. Mitt i den sköna sömnen och han pladdrade på och verkade inte förstå att jag sovit sen några timmar tillbaka ;) Tillslut somnade han och började andas tungt. Där låg jag klarvaken och kunde inte somna om. Kollade på klockan sista gången 06.30... Så idag har man inte varit så pigg. Vi får ses snart. Du ska få dina presenter med. Puss puss min söta

2009-09-20 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0