Life is music

Kollar på Ane Brun på tv nu. Shit va bra hon här. Önskar att jag fick se henne när hon spelar här i Jönköping. Jag måste hitta någon i den här stan med samma musiksmak som mig och som gillar att flänga runt på konserter. Väldigt imponerande att hon pratar helt flytande svenska utan några norska brytningar. Om man jämför med väder-tone som bott i Sverige ungefär lika länge så..

Har fått en ny favoritlåt som min vän Espen skickade på Spotify, det gjorde min dag när jag fick hans playlist. Only for me! Så himla snällt.. Men iaf där var det en låt som jag bara älskar;



Annars så saknar jag mina Oslofriends extrem mycket, speciellt igår. Ni är så sjukt bra jag är så glad att jag har er och jag längtar tills vi ses nästa gång. Oslo i Oktober hade jag tänkt mig...Det blir naaaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0