I got bruises on my knees for you

Sitter i soffan, lyssnar på Espens playlist som han ändrar på lite då och då.. det gör mig så glad! När jag upptäcker en ny låt där på  listan. (Ska göra en till dig snart Espen)

Har varit ute och powerwalkat till Solnedgången på vätterstranden, det var så himla vackert.

Annars då, jorsåatttee... Helgen var lätt den bästa helgen sedan jag flyttat hit. Den innehöll allt, vackra människor, underbara vänner, en rolig utgång och en soft och skön söndag.

Nu blir det Burken och sedan några tal matte... känner att jag måste plugga det en hel del.. första mattetentan är nästa vecka! OH MY GOOOOD alltså. Haha. Det ordnar sig.



Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Ninni

"Det kommer ordna sig, det gör det alltid

Jo, det löser sig, så brukar allt bli

det kommer fixa sig till slut

det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur

och flera mil ifrån, det ordnar sig... "

En favorit. Min huvudvärk börjar släppa. Har gjort fläskpannkaka som jag har i ugnen. Hoppas den blir god. Vi ses snart! Puss min vän

2009-09-15 @ 18:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0