I can't wait (for the weekend to begin)

Hej alla mina 18 läsare. 

Nu är det Helg, helg, helg!

Sköönt, tror den här helgen blir fantastiskt bra med filmkväll, konsert och lite matte på det.
Men först ska man genomlida en 4 timmars föreläsning i projektmetodik. Hoppas på att det blir grupparbete eller något liknande eftersom klassen är uppdelad idag. Sen blir det lite photoshopping för mig, bla. en filmaffisch som ska vara färdig tills på Söndag. Skönt att ha allt fixat innan helgen så slipper man stressa med det...

Nä nu ska jag snöra på mig skorna och sticka till da buss.

Later.


Kommentarer
Postat av: kakan

läsare nummer nitton kommer här! :D

2009-09-19 @ 00:26:58
URL: http://bollisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0