finito

Sommaren är över.
Idag har det varit en riktigt skön höstdag med kall luft och fint väder. Jag vaknade upp i overallen och fick skynda mig till skolan...10.00 dagen efter kåren, aldrig kul. Matte stog på schemat. Jag och Elli kämpade oss igenom talen, det gick tillslut men jag var ganska trögfattad som vanligt när det gäller matte. Sen bar det av hemåt för lite lunch och efter det en föreläsning i grafisk design om grejer jag redan har hört 1 miljon gånger så det var väl sådäääär intressant. Sedan träffade jag Ninni på stan för lite presentshopping och en macka på Malmborgs i kvällssolen. Mysigt!

Nu är ju som sagt sommaren över.
Min sommar har varit härlig, fin, jobbig och känslosam.
Jag har varit på festival, varit i falkenberg, varit i Oslo, slutat på mitt Jobb, varit hemma hos mamma och pappa, varit i turkiet, flyttat, flyttat in, börjat högskolan, blivit dumpad av pojkvännen, börjat leva studentliv, börjat lära känna jönköping igen, skaffat nya vänner, kommit närmare mina gamla vänner, saknat sina underbara Oslovänner, gråtit över spilld mjölk, blivit stark igen och tänkt att NU JÄVLAR.




Så det så, nu jävlar är det min tur....

Kommentarer
Postat av: Pappa

Helt rätt Fia, nu jävlar......!!!!!!!!!

2009-09-10 @ 20:12:28
Postat av: Mamma

Helt rätt men inte svära...! Mamma

2009-09-10 @ 20:45:46
Postat av: Ninni

Helt rätt Fia x 2 :) Jag håller med! Detta kommer bli finemang det här! Nu ska jag sova. Ska köpa en tältsäng och ställa på jobbet. Känns som man bor där. Men man ska va glad att man har ett jobb ;) Jag är nöjd! Puss puss vi ses snart igen.

2009-09-11 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0