Vispavispa

Här är en liten första titt på vad jag har spenderat dom sista dagarna med att göra... Ännu en illustration som ska vara klar i morgon... fattas lite delar som ni kanske ser och det ska finslipas på skuggor och kanter innan den är färdig.


I kväll är det Sverige - Danmark. Och då ska vi heja! Blir fotbollskväll hemma hos Lunkarn i klassen sen kanske en sväng på stan får se helt enkelt. Ska bli roligt i alla fall.

Nu ska jag ut och springa sen lite mera illustrator.. (datanööörd) Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur går det med pannkaksvändaren?

2009-10-10 @ 23:10:39
Postat av: Sofia

Hahahaha, du menar att jag ska illustrera den? Ja varför inte.. det värsta är att jag inte kommer ihåg hur den skulle se ut haha :)

2009-10-11 @ 10:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0