Vampires with gold theeth

Det är skönare än man kan tro att bara ta det lugnt och vara hemma en fredag. Ikväll är det tvätt, plugg och tv-tittandes som står på spel. Har lite serier att komma ifatt och några avsnitt på tv som jag inte sett. Det är så sjukt bra att man kan kolla allt på nätet nuförtiden. Om ni inte visste det, haaha. Jag vet, ni är väl inte stenålders heller.

I skolan går det bra, matten stressar mig något enormt. Från att det har varit 100% ok att gå till skolan alla dagar i veckan så drar matten verkligen ner det nuförtiden. Det är jobbigt, stressigt, ett sjuhelvetes tempo för en stackare som precis klarade matte B i gymnasiet. Jag har fortfarande inte klarat ett enda delmål i kursen. Ny chans på fredag. Klarar jag det inte då så får vi se vad jag gör med matten. Ska träffa en studievägledare i veckan.

Veckan har bjudit på fika med Emelie som är på besök från Norge! Jag började nästan gråta när jag såg henne på håll. Saknar henne så! Varför skulle du bli fast i Norrbaggeland föööör? I morgon blir det fest hos Lina och sedan ut med babesen. Åh va roligt inte varit ute med Emelie sedan i somras. Skoj ska det bli! Hoppas att min andra Emelie S följer med också.

Nu är det nog med onödigt svammel.

Vampires With Gold Theeth - The Fashion får kicka igång den här helgen.

(gammal bild, mina glasses are long goooone..

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0