running up the hills

Tjena!

Skönt med en riktigt soft helg. Inget festande bara slappande och lite plugg på det.
Dagen igår tillbringade jag ute på landet sen körde min bror och jag in till stan, hittade "vanliga" glödlampor på ekohallen. Hamstrade. Tack Bexs för tipset har inte alls hört om att det ska förbjudas. Kvällen spenderade jag tillsammans med Ninni och Emelie, hembakad pizza och körslaget samt lite politiska diskussioner. Vi slog våra huvuden ihop kan jag säga.

Började dagen med att yra till det lite. Vad är klockan egentligen var min första tanke. Min dator hade ställt om sig automatiskt vilket gjorde att jag trodde att min mobil var så "hi-tech" att den hade gjort samma. Så jag hade ju massa olika förslag. Som tur var hjälpte ninni mig på traven med ett sms.. haha. Jag var inte uppe kl 8 utan kl 10 så det kändes ju helt okej... vem går upp 8 en söndag liksom?

Fastnade vid The Hills, såg 5 avsnitt och käkade frulle. Har snöat in på Lingongrova med kalles randiga. Mmmm!
Väntade in vädret och nu har jag precis varit ute och sprungit ett par km. Skööönt. Nu blir det dusch, städ, disk och sen lite "re-designa-en-tidning-plugg".


Hadet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha Det var i alla fall något mamma yrade om och frågade om jag köpt massa glödlampor... :P

2009-10-25 @ 19:08:37
URL: http://www.bexs.se
Postat av: Emelie S

hahaha jag vaknade kl 07.00 :) omställd tid då.. fint det, o vaknade samma tid idag. Emelie "Pensionär" Sjöstrand

2009-10-26 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0