p*q = n-1*(n+k)

Ja men matte är ju alltid skoj eller huuuur. Not.
Högskolematte på sitt bästa. Nästa del är statistik. Jippi.
Men har gett mig fan på att klara den här delen av matten nu. Jag MÅSTE. Annars kommer jag att hoppa av kursen och det är ju bara jobbigt i längden. Men i alla fall. Nu är det ju som så att det är ganska mycket att göra i skolan, fast ändå ganska lugnt om man jämför med dom stackars 2:orna som verkar har tusenmiljoners grejer på gång. Nästa år är vi där också så man ska kanske inte klaga.
Är sugen på jobb, bad pappa kolla runt lite idag kanske han kan hjälpa mig på traven. Ja vi får se, det hade ju varit fint att dryga ut studentkassan lite nu när oljepengarna börjar gå åt.
I morgon är jag ledig. Plugg hela dagen och kanske lite träning.
Puss o kram från världens mest fantasilösa bloggare.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Med andra ord kan vi "räkna" med dig!;-)

2009-10-06 @ 21:55:40
Postat av: kakan

hata matte! lyssna in denna istället:

http://www.youtube.com/watch?v=AaqZJANa0Jk

2009-10-06 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0