Kanel

Det luktar nybakade kanelbullar i mitt kök. Synd bara att det är doftljus som sprider lukten, och så vitt jag vet så är det inte lika gott att äta ljus som riktiga bullar. MÅSTE lära mig baka.

Idag har jag kollat på Young Victoria, ääääälskar sådana filmer. Vilka fina kläder dom har och männen var så sjukt välklädda på den tiden. Fint fint. Har även gjort ett designförslag till projektet. Kan bli bra det här.




Nu gäller det att hitta en outfit tills ikväll det är nämligen utklädnad som gäller på kåren.
Hittade en grej för 10 spänn på secondhand affären som ligger här borta.. men vi får se vad det blir. I värsta fall så blir det bara overallen.. man känner ju sig ganska utklädd när man har den ändå såå det ordnar sig nog haha.

Lägger upp bild senare.

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här luktar det också nybakta bullar fast på riktigt. Du kan komma hem och hämta en eller två eller tre...

2009-10-28 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0