Home sweet home

Med huvudet på soffkudden ligger vovsingen och snarkar här bredvid mig. Han är såå söt! Nu är jag hemma hos familjen och myser. Vad hände med vädret? Fick ju en smärre chock när jag tittade ut i morse och det var flera cm med snö! Haaaallå... Och jag som inte inhandlat några vinterskor än. Men typiskt...

Ska kolla på hem till gården nu mitt favvoprogram och dricka lite kaffe. Sen blir det nog en promenad lite senare ,kul att vara ute med vovven. Får hoppas att jag inte blir tagen för en älg bara nu när det älgjakt i hela skogen runt omkring här.

Här kommer en bild som jag redigerat idag från hårdrockskvällen, kolla va stenhårda vi var (är)!




Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0