Fixardag

Vaknade tidigt idag.

Bokade tvätt-tid när jag insåg att mitt tvättberg var större än störst. Så i eftermiddag blir det tvätt och plugg. Pratade med matteläraren igår och känner mig mycket mer optimistisk och laddad för att klara det nu. Han är jättesnäll och vill verkligen att man ska klara det och det känns bra.

Skönt att vi inte har något i skolan idag. Fick äntligen tag på tryckeriet som vi ska på studiebesök till. Det blir mitt 3:e tryckeribesök, tycker alltid det är lika intressant. Skulle kunna tänka mig att jobba på en pre-pressavdelning på ett tryckeri faktiskt. 

Nu blir det kaffe, grannfejden och lite mailkonversation i soffan.




Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm... är det du eller penntrollet...?

2009-10-21 @ 21:20:43
Postat av: Mamma

Hmmm... är det du eller penntrollet...?

2009-10-21 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0