Duracellkanin is energy in Swedish

Hej.

Suttit med skolarbete precis hela dagen, börjar få kalla fötter och händer samt en lätt smärta i ryggen. Kanske dags att röra på sig.

Här kommer en skärmdump på vad jag håller på med just nu.. kan inte avslöja allt ;)



Men det påminner mig om hur roligt jag faktiskt tycker att det är!
I morgon ska jag göra ett designutkast till vårat projekt som ska vara en tidning på 12 sidor. Så det lär bli en del datatid i morgon också. Vi har fått reda på vad vi ska läsa till graftentan också. Tur att jag precis köpte dom böckerna för det är över 500 sidor som ska plöjas. Kanske dags att börja plugga på "riktigt" och inte bara en massa designflum.

Nu blir det en kopp Te och senare kanske lite TP hemma hos Larsson och Borg. Trevligt!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0