DONE

Japp sista inlämningen till grafisk design kursen är nu klar... skönt. Jag blev Nöjd den här gången.
Det känns B R A.




Nu är man alltså ledig en vecka. Skönt. Hem till Familjen i morgon hade jag tänkt och på Onsdag kanske en tripp till Kalmar(!). Vad händer där undrar ni.. ja en liten studentfest. Sen blir det jobbjakt också. Ska skriva ut mitt nya CV och söka runt lite här i stan. Har en till skoluppgift att göra också som jag tänkte bli färdig med den här veckan i Kommunikation och projektmetodik. Hoppas jag får lite tid över till att träffa Ninni och Ems också. Mina favoriter.


Så här ser den alltså ut färdig och klar!









Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg! Var köper man en sådan?

2009-10-11 @ 19:15:15
Postat av: Ninni

Åh va duktig du är! Det ser precis ut som någon tagit en bild ju. MVG direkt :)

2009-10-11 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0