Tenta och Jullov

Har haft fullt upp hela veckan, möten med nya jobbet, projektrapportavslut och tentaplugg. Idag har jag haft tentat i kommunikation och projektmetodik. Har ingen aning om hur det gick, men hoppas på godkänt i alla fall. Nu är allt i skolan för dem här terminen inlämnat och klart. Sköönt. Jullov i exakt 1 månad!

Men det ska ju jobbas också såklart. Jag har ju fått jobb och i eftermiddag börjar utbildningen. Ska bli skönt att komma igång!

Nej nu måste jag sluta här för nu ska jag, Andreas och Borg åka till A6 och kolla på Julklappar och fördriva tiden fram tills jag börjar jobba. Senare idag blir det antagligen lite julshopping med Mamma också. Fullt upp!

Ha en bra torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0