Matte är inte roligast i världen

Man kan säga att matte suger just nu.
Jag klarar ju aldrig tentan på första försöket. Helt otroligt alltså. Orka.
Men det är ju bara att sätta sig ner och plugga igen då. Omtenta på Torsdag.

Intervjun idag gick först jättebra. Men sen när jag skulle till företaget som jag ska jobba på (om jag får jobbet, via bemanningsföretag) så började jag staka mig och blev svin-nervös när jag skulle prata på norska. Typiskt. Jag som kan egentligen. Men resten av intervjun gick kanoners och jag fick en rundvandring och hälsade på alla viktiga personer i företaget. Vilket måste vara ett positivt tecken. Hoppas nu att jag får det bara. Lite extra klirr i kassan hade varit kanon.

Ikväll blir det Ullared-tv tillsammans med David och Andreas. Trevligt.
Nu ska jag sippa lite kaffe och kolla upp vilka julklappar jag ska köpa på min lilla-lilla-lilla budget.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0