Lördag.

Det bästa med Lördagar är att vakna utan att alarmet ringer. Äta frukost i köket med tända ljus och läsa bloggar, kollar mailen och nyheter utan någon stress. Gött är det!

Idag ska jag på julkonsert och sen på husfest/tentafest. Bra lördag.
Men först ska det tränas. Varje lördag när jag har tränat så har jag sagt till mig själv att det här måste jag göra minst 2 ggr i veckan. Men POFF så blir det lördag igen. Veckorna går sjukt fort!

Helgen kommer annars bestå av plugg. Har tenta i Kommunikation och projektmetodik på torsdag och måste skriva en bokreflektion innan dess också. Hade min omtenta i matte häromdagen också så nu har jag bara 1 del kvar att klara. S K Ö N T.

Ja just det jag har ju glömt att berätta. Var på interjvu för ett jobb i måndags. Jag fick det!!! Så gött att få in lite extra pengar i studentkassan.


NU ska jag ut och springa.

Höres.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det lördag hela veckan lång?

2009-12-15 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0