DumtDumtDumt

Kanske dumt att man inte har skrivit här på ett tag. Men har inte riktigt haft någon inspiration. Det har också varit ganska stressigt i skolan med projekt och plugg men det kan man väl heller inte skylla på. 5 min till datorn finns ju alltid. Nu ska jag börja ta hand om alla mina läsare. Ja för dom har faktiskt bliviti betydligt fler!

I helgen var jag i Göteborg, mötte upp Endre och Emelie. Det var en riktigt mysig dag som innehöll en middag utan dess like och ett besök på Lisebergs Julmarknad.
För att börja med middagen: Vi gick till ett ganska känt men gammalt ställe. Tänkte att här är det ju "safe" att käka. Det var buffét. Det började med att vi fick vänta på maten i en timme. Köttet skulle komma separat så man fick inte börja äta på buffén innan det hade kommit. När köttet kommer in och vi ska hämta tillbehöret så är allt kallt. Pommes - Kallt, Potatisgratäng - Ljummen osv... Sen när Emelie tar första tuggan på kycklingen så smakar den kloak! (jag kan intyga) Så sjukt äcklig att hon måste spotta ut det. När jag skär i min kyckling så är den helt rå i mitten alltså sådär gelérosa som en ostekt kycklingfilét är. Det slutade med att vi gick därifrån allihopa utan att betala. Vi betalade bara för drycken. Första gången jag går från en restaurant på det sättet! Hoppas jag slipper det igen. Åt, det gjorde vi på McDonalds, det kändes säkrast just då. Då vet man i alla fall att allt är helstekt haha.

Julmarknaden var sjukt mysig, mycket lampor och fint. Men väldigt kallt, och helt otroligt mycket folk gick knappt röra sig, Men mysigt.

Nä nu ska jag fixa mig lite. Frukost - Matteprov - Intervju. Spännande dag.

Hejdå.


Orka sätta upp alla lampor!

Kommentarer
Postat av: Emelie S

Lycka till!

2009-12-07 @ 13:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0