Dopparedagen och andra dagar

Julaftonen har passerat. Som vanligt svischade den förbi och allt var precis som vanligt, traditioner ni vet. :)
Jag gillar Julen.

Det är skönt att vila lite nu känner jag, har varit mycket tenta och mycket utbildning på nya jobbet i huvudet den senaste tiden.

I söndags innan Andreas och David skulle åka till Lidköping bestämde vi oss för att fira en liten julafton. Det blev julmat och snacks samt lite TP-spelande och jag fick öppna mina första julklappar för i år.

Av Andreas fick jag en Radio (som jag hade önskat mig till köket) så nu kan jag lyssna på P3 till frukosten, mysigt! Blev så glad för den!

Jag hade varit snäll i år också och Julaftonen bjöd både på en ny dammsugare, sån där sladdlös och ljusstakar, vantar och andra förträffligheter. Jag gillar Julen.

I morgon får jag äntligen träffa Emelie igen! Längtar. Vi ska gå på REAn på stan och fika lite. Mysigt!
Lägger upp lite bilder i morgon.

Kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0